1 april 2012

Dag 685: Stoffenmarkt

Toen ik vrijdag naar huis fietste viel mijn oog op één van de reclameborden die in de berm staan. Stoffenmarkt stond erop! En in Delft nog wel, want meestal zijn zulk soort dingen dan in Rijswijk of heel ergens anders. Waneer dan? Zaterdag!
Dat kwam nog eens mooi uit, want ik zou de ochtend alleen zijn en moest nog naar de stad. Een mooi moment om daar eens rond te neuzen en aan mijn drang om stofjes te kopen te voldoen.

Dus nadat ik gister deze leuke gehaakte cupcakes had afgeleverd bij Knottenwol  (die daar nu te koop zijn) maakte ik een rondje over de markt.

Wat veel stoffenkramen en wat een leuke stofjes! En lintjes! Ik werd er enorm hebberig van maar mocht van mezelf niet te veel uitgeven. Maar goed...lintjes vallen toch niet onder stofjes? En die bovenkantjes voor een knipportomonnee zou ik anders online gekocht hebben...kortom: ik heb veel te veel geld uit gegeven!
De buit: 3 stofjes, 5 lintjes en 2 bovenkantjes voor een knipportomonnee. Ik heb er nog geen specifiek doel voor maar het komt vast wel goed van pas!



Daarna nog even naar een sieradenwinkeltje gegaan om wat dingetjes te kopen om een toffe ketting mee te maken, en toen...ja toen was ik wel echt over mijn zelfgestelde budget heen!

0 reacties:

Een reactie posten