9 mei 2012

Dag 723: Koninginnedagschatten

Koninginnedag, alweer bijna anderhalve week geleden. Nu vind ik Koninginnedag eigenlijk niet iets heel bijzonders, wel leuk en gezellig, maar ik heb niet zo'n zin om stad en land af te reizen om me tussen 1000 andere mensen te wringen.

Dus dit jaar in Delft gebleven en een rondje door de stad gelopen. Het was flink dringen op de grachten en af en toe stonden gewoon stil...maar wel een super lekker zonnetje wat het allemaal weer goed maakte!
Heerlijk om naar alle kraampjes te kijken en wat een hoop zooi verkopen mensen. Ik snap wel dat ze er vanaf willen...ik snap alleen niet dat iemand het koopt ;) 
Maar toch hoop je stiekem een Koninginnedagschat te vinden. Iets spotgoedkoops, want je graag wil hebben. Ik zoek dan naar stofjes, wolletjes, dat soort dingen. Vriendlief hoopte ergens stiekem in zijn achterhoofd een tof bierglas tegen te komen. Wat ik dus al zei: een hoop zooi.

Toen we bijna klaar waren en echt wel toe waren aan wat drinken kwamen we nog net één kraampje tegen met een schat! Het was iemand die een webwinkel had met zelfgemaakte dingen, maar die is nu opgeheven. Ze verkocht een stapel stofjes!
Ik had ze allemaal wel mee willen nemen, maar dat mocht niet van mezelf en van m'n portemonnee.
Ik heb de leukste uitgekozen en was niet meer dan 5 euro kwijt! Het zijn flinke lappen dus ik ben er héél blij mee!



0 reacties:

Een reactie posten